Szczegóły Imprezy

INFORMACJE ORGANIZACYJNE




INFORMACJE DODATKOWE

Rezerwacje Noclegów:

Dane do Pani Hanny Ochnik-Pawłowskiej:
Tel. 48 609 672 321
Tel. 48 61 866 10 50
E-mail: hanna.pawlowska@wtcpoznan.pl


WORLD TRADE CENTER Poznań sp. z o.o.
ul. Bukowska 12, 60-810 Poznań


Wysyłka Biletów - Bilety będą wysyłane niezwłocznie po dokonaniu i zweryfikowaniu płatności za rezerwację. Bilet będzie wysyłany w formie elektronicznej lub pocztowej - bilety VIP i Diamond. Planowane terminy wysyłki biletów:
- rezerwacje opłacone do 15 października, wysyłka maksymalnie do 15 listopada
- rezerwacje opłacone do 15 listopada, wysyłka maksymalnie do 15 grudnia
- rezerwacje opłacone do 15 lutego, wysyłka maksymalnie do 1 marca
W razie gdyby nie dotarł bilet w powyższych terminach prosimy pilny kontakt na biuro@milewskipartnerzy.pl

Tłumaczenie
Całe 3 dni wydarzneia The Way Ahead będzie tłumaczone symultanicznie na nasz język. Koszt takiego tłumaczenia to 100 zł na całe 3 dni.
Z przyczyn logistycznych nie będzie możliwości zakupu tłumaczenia na miejscu.

Data i Godzina
Rejestracja będzie trwała od godziny 7:00 - 9:00
piątek, 20 marca 2015 9:00 – 20:00 - Cały dzień z Anthony Robbinsem
sobota, 21 marca 2014 9:00 – 20:00 - Cały dzień z Anthony Robbinsem
niedziela, 22 marca 2014 9:00 – 20:00 - 6 mówców z Polski i zagranicy

Catering - Na terenie Hali będą ustawione punkty gastronomiczne, w których uczestnicy wydarzenia będą mogli zakupić gorące posiłki, przekąski i napoje.
Milewski & Partnerzy nie organizują stanowisk cateringowych, zajmuje się tym firma zewnętrzna.

LOKALIZACJA
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Głogowska 14, 60-101 Poznań
Hala 5 A
http://www.mtp.pl/pl/

PLAN DNIA
Prelegentowi zależy na zachowaniu najwyższych standardów prezentacji i nalega, by omówić cały zaplanowany materiał, dlatego konkretne godziny sesji mogą ulec nieznacznym przesunięciom. Przewidziano odpowiednio długie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową.

REJESTRACJA
Rozpoczyna się 20 marca 2015 roku, w piątek o godzinie 7:00
Każdy uczestnik musi się zarejestrować. Konferencja rozpoczyna się punktualnie o 9:00 w piątek. Ponieważ obserwujemy duże zainteresowanie Seminarium, spodziewamy się pełnej sali. Prosimy o wcześniejszy przyjazd, aby zdążyć się zarejestrować i zająć dobre miejsca. Spóźnialscy będą mogli wejść na salę podczas pierwszej zaplanowanej przerwy.

WSTĘP
Wstęp na salę będzie możliwy wyłącznie za okazaniem ważnego biletu.
Podczas rejestracji każdy z uczestników otrzyma specjalną opaskę na rękę, którą prosimy zachować przez wszystkie 3 dni trwania konferencji.

OPASKI NA RĘKĘ
W przypadku zgubienia opaski, uczestnikowi zostanie naliczona opłata w wysokości 10 złotych za wydanie nowej opaski.

TŁUMACZENIE
Jeżeli zamawiali Państwo tłumaczenie, prosimy o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości abyśmy mogli wydać odbiornik. Ze względu na konieczność zamówienia odbiorników do tłumaczenia, może nie być możliwości dokupienia tłumaczenia na miejscu. Cena zakupu tłumaczenia w dniu rozpoczęcia seminarium będzie wynosić 400 zł.

ORGANIZACJA
Kategoria biletu (SILVER/GOLD/VIP/DIAMOND) wskazuje sektor, w jakim na WIDOWNI można zająć miejsce.

STRÓJ
Strój biznesowy lub swobodny elegancki.

NAGRYWANIE/FILMOWANIE
Filmowanie i nagrywanie podczas sesji jest zabronione.

DZIAŁANIA REKLAMOWE
W trakcie trwania seminarium, przed i po obowiązuję całkowity zakaz
dystrybucji jakichkolwiek form reklamowych przez uczestników szkolenia (w szczególności ulotek reklamowych,
oferowanie zniżek dla uczestników na inne wydarzenia, oraz innych działań mających na celu
dystrybucję jakichkolwiek ofert na terenie jak i w obrębie obiektu) bez pisemnej zgody Organizatora.
Nie zastosowanie się do powyższego będzie miało konsekwencje prawne.

CZAS I MIEJSCE
Opłata za uczestnictwo w naszym Seminarium upoważnia Pana/Panią do:
  • wzięcia udziału w Seminarium, w miejscu i czasie wskazanym na bilecie;
  • otrzymania materiałów przewidzianych dla zakupionej kategorii wstępu;
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godzin rozpoczęcia oraz lokalizacji Seminarium bez podania przyczyn. Przy czym:
  • nie będziemy pociągnięci przez Panią/ Pana do odpowiedzialności z tego tytułu;
  • nie będzie Pan/Pani wnosił wobec nas żadnych roszczeń, w tym żądania zwrotu ceny biletu z tytułu takich zmian.
OPŁATY
Płaci nam Pan/Pani za uczestnictwo w Seminarium szkoleniowym:
a) w formie jednorazowej opłaty przy składaniu Zamówienia - bez potrąceń, odliczeń i roszczeń;
b) jeśli płatności nie zostaną uregulowane w terminie, bilet wstępu może ulec unieważnieniu, bez prawa zwrotu i refundacji kosztów.

REZYGNACJA Z UDZIAŁU

http://www.thewayahead.pl/file/uploads/Regulamin.pdf


POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Niniejszym potwierdza Pan/Pani, iż rozumie, że:

a) organizatorzy, ani żadna z osób prowadzących/występujących, zwanych dalej Osobami Prowadzącymi, podczas Seminarium The Way Ahead Anthony Robbins nie jest doradcą finansowym/inwestycyjnym, ani nie prowadzi działalności gospodarczej związanej z doradztwem finansowym/inwestycyjnym;

b) żadna z Osób Prowadzących nie zamierza świadczyć usług doradztwa finansowego ani prowadzić działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia usług doradztwa finansowego (inwestycyjnego) w myśl przepisów o nadzorze nad rynkiem finansowym obowiązujących w danym kraju;

SPRZEDAŻ I ODSPRZEDAŻ BILETÓW
Bez uprzedniej zgody Success Resources, zabrania się:
- przenoszenia biletów wstępu na inne osoby, niż zarejestrowane;
- dalszej odsprzedaży biletów;
- oferowania biletów do sprzedaży za prowizję (w tym poprzez internetowe serwisy aukcyjne);
- wykorzystywania biletów do akcji reklamowych, promocyjnych oraz marketingowych (w tym do konkursów oraz promocji handlowych);
- wykorzystywania biletów do zwiększania popytu na inne produkty i usługi;
zarówno przez pierwotnych nabywców, jak i przez inne osoby.

Jeśli bilet zostanie sprzedany, odsprzedany lub przekazany z naruszeniem powyższych zasad, może ulec unieważnieniu bez prawa zwrotu pieniędzy, a jego okaziciel może zostać pozbawiony prawa wstępu na Seminarium.

UWAGA: Odsprzedaż biletów w pewnych przypadkach może podlegać przepisom handlowym.

Polityka przenoszenia praw stosowana przez Success Resources:
Nie mogę wziąć udziału w szkoleniu, które wykupiłem – czy mogę przenieść moją rezerwację na przyszłoroczne Seminarium?
Nie. Sprzedane bilety dotyczą wyłącznie szkolenia, na które zostały wydane, w opisanym na nich czasie.

Czy zamiast siebie mogę wysłać kogoś innego?
Tak, może Pan/Pani zdecydować na kogo przeniesie swój bilet. Musi nas Pan/Pani o tym zawiadomić drogą mailową, na adres biuro@milewskipartnerzy.pl na co najmniej 14 dni roboczych przed rozpoczęciem Seminarium. Należy podać imię i nazwisko, adres, numer telefonu oraz adres mailowy nowej osoby, a także przesłać nam - opatrzone datą i podpisem - pisemne przeniesienie własności swojego biletu na nowego uczestnika.

Co się stanie z moimi pieniędzmi, jeśli nie wezmę udziału w Seminarium?
Jeśli nie weźmie Pan/Pani udziału w Seminarium, traci Pan/Pani wpłacone pieniądze. Można przenieść swój bilet na inną osobę, zgodnie z procedurą opisaną powyżej. Proszę pamiętać, że uwzględniliśmy Pana/Pani udział przy planowaniu budżetu Seminarium, nie jest więc możliwe uzyskanie zwrotu kosztów biletu, ani też przeniesienie wpłaconych środków na inne Seminarium.
Dziękujemy za zrozumienie: z przyjemnością powitamy Pana/Panią na wybranym szkoleniu.

Milewski & Partnerzy
Email: biuro@milewskipartnerzy.pl
Tel: +48 538 002 335

Organised By:

Milewski & PartnerzyMamy blisko 10 lat praktycznego doświadczenia w branży szkoleniowej i eventowej. W 2013 zrealizowane trzy kongresy, z których największy miał ponad 4 000 uczestników. Tylko w latach 2013-2014 w imprezach zorganizowanych przez Milewski & Partnerzy wzięło udział blisko 20 000 osób, a w szkoleniach online ponad 200 000 osób.

Inspiracja jest najważniejszą wartością jaką wyznajemy. Do współpracy zapraszamy tylko najlepszych mówców, praktyków biznesu oraz ludzi związanych z rozwojem osobistym. Do tej pory gościliśmy takie gwiazdy jak: Harv Eker, Marcus De Maria, Robert Kiyosaki, Les Brown, Blair Singer, Andy Harrington, Kim Kiyosaki i wielu innych.

Od 2012 roku jesteśmy partnerem na Europę Środkową i Wschodnią firmy Success Resources z siedzibami w Singapurze, Australii i Wielkiej Brytanii.
Success Resources

Od 1992 roku wspiera osoby prywatne, przedsiębiorstwa i organizacje w rozwoju edukacji na całym świecie, mając wpływ na życie setek tysięcy osób z ponad 35 krajów.

W ciągu roku organizuje ponad 100 seminariów, na wszystkich kontynentach. Mówcy współpracujący z Success Resources to największe światowe autorytety biznesu i rozwoju osobistego, takie jak: Donald Trump, Sir Richard Branson, Anthony Robbins, Robert Kiyosaki, Nick Vujicic, Les Brown, T. Harv Eker i wielu wielu innych.


Partner Strategiczny:

Noble BankRedwood Institute

Patroni medialni:

OnetMagazyn CoachingBiznes.plNewsweekBRIEFPolsat News

Partnerzy:

COLWAYNETWORK magazynStudio EMKAPrudentialSoul of BusinessWody KarpackieAVIVAZłote MyśliIlona B. MilesGracjan Kleger International Sp. z o.o.Skarbiec Fundusze InwestycyjneAudiotekaAkademia Leona KoźmińskiegoPSSBPNSAPrzeznaczeni.plMS TeamENERGIA DLA FIRMDIAMENT DORADCY FINANSOWIARUMTHE BLACK HORSEADALMARRENTIERZY.FM

Partner Motoryzacyjny:

Jaguar Land Rover